Mitt liv med LCHF

Lchf, bara en övergående trend

Kategori: Dagbok

Blandade bilder från semestern.
Har fått höra att jag borde öva på min dykteknik, vad menar dom?!! ;)
 
Måste bara säga att det är väldigt roligt att ni är så många som kikar in här trots dålig uppdatering.
Jag vet med mig att jag ofta använder bloggen som en receptbank. Har ju ganska många bra recept här, kanske är likadant för er? :)
 
Har ätit en hel del ute under sommaren och vilken skillnad man märker på många restauranger. Erbjuds ofta bra grönsaker om man väljer bort bröd, stripes osv. och vissa serveringar har färdiga LCHF alternativ på menyn.
 
Tänk när jag ringde till "Linas Matkasse" förra året efter att jag fått tips om att dom hade lchf och fick svaret "Nej, vi kommer aldrig att starta en sådan kasse, det är en övergående trend". Ha, mer fel kan dom väl inte ha?!
 
Kommentera inlägget här: