Mitt liv med LCHF

Hundvakter

Kategori: Mina måltider

Kycklinglår kryddat med rosmarin tillsammans med fetaostkräm och grönsaker.

Den här veckan bor vi i mina föräldrars hus och passar hunden medans mor och far gottar sig i Grekland. Helt underbart att sitta med en kopp te i deras stora inglasade uterum på kvällarna och njuta av en god bok! :)

Just nu är det dock mindre bra. Vaknade klockan 3 och nu sitter jag här och försöker lindra en sårad hals med en kopp te. Kände av det redan igår men hoppades att det skulle gå över med natten. Fungerade inte :(
Har kört lite hårt med kroppen det sista. I måndags sprang jag blodomloppet i Göteborg tillsammans med några av mina kollegor från jobbet och lämnade efter det blod. Sovit alldeles för lite och gjort alldeles för mkt.
Inte den bästa kombinationen kanske :p

Nu skall jag vara ledig i två dagar så hoppas att jag mår bättre innan helgen.

Hoppas att ni hade en mysig nationaldag igår :)

 

Kommentera inlägget här: