Mitt liv med LCHF

Älskling jag har blivit en tjockis

Kategori: Dagbok

 Hej,
 

Har varit frånvarande i stort sett hela sommaren men nu är jag tillbaka och satsar hårt.

 

När jag fick min infektion i tanden åt jag det som jag kunde få i mig och sen rullade det på…så nu har jag under några veckor inte tränat och ätit pasta, potatis, bullar, pajer, pizza, pommes frites bröd osv.  I stort sett allt som innehåller skyhöga värden av kolhydrater.

 

Innan infektionen vägde jag 63kg (så lite har jag inte vägt sen jag var i Thailand och levde på vodka redbull-buckets) med hjälp hård träning och bra mathållning.

 

Nu har jag gått och blivit en tjockis på 71kg så det blir hårt jobb för att hitta tillbaka igen men det var ett medvetet val jag gjorde när jag tryckte i mig alla dessa bullar men nu är det dags att bli hälsosam igen!

 

Idag startar jag upp dagen med en kopp te och hallonsmoothie!

Såhär ser jag ut just nu, taggad! :)

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: