Mitt liv med LCHF

Styrketräning

Kategori: Träning

Jag har blivit med gymkort
 
Sportlife har öppnat ett expressgym här i Ljungskile och jag har givetvis blivit medlem ;)
Inte riktigt färdig byggt men går att träna ändå. Funderar på att prova en PT om det inte är för dyrt, är det slöseri med pengar tro?
 
Idag har jag tränat fotboll...känns att jag har varit sjuk för jag har inte riktigt kraften i kroppen ännu. Influensan tar styggt på kroppen. Körde mitt styrkeprogram på bollen och sen var jag med och spelade. Har haft ont i höfterna/ryggen/benen det sista och måste bygga upp musklerna i rygg och mage samt strechta ut baksidan av låren så vet jag att det blir bättre! Nu hoppas jag att jag håller mig frisk ett bra tag!
 
Det har startats en hälsotävling (viktnedgångstävling) på jobbet och jag tänker inte förlora! Vägde in oss i onsdags och ska väga in oss igen om 2 månader. Kul att peppa varandra även om vi alla kör olika dieter och träningsformer så vill vi ändå nå samma mål, att bli hälsosammare och tappa några kilo :)
 
 


 
Kommentera inlägget här: