Mitt liv med LCHF

Nystart

Kategori: Dagbok

Gott nytt år önskar jag er!
 
Januari 2011 startade jag med LCHF och har aldrig ångrat mig. Jag har inte varit strikt eller ätit lchf alls under vissa perioder, varje jul ger jag mig själv 3 veckor att äta allt jag vill. Det resulterar i att jag går upp 5 kilo som ger mig en extra sporre att sätta igång i januari igen. Där är jag nu.
Startade upp 3 januari igen och nu ska kilona bort och kroppen rensas från allt socker.
 
Den största skillnaden i år är att jag har bestämt mig för att klara att få något som liknar rutor på magen och få väldefinierade muskler. Något som jag inte haft även när jag har varit som mest vältränad, vilket troligten beror på för mycket underhudsfett. Målet är att komma i någorlunda kroppslig form till sommaren.
 
Som de flesta andra äter jag inte lågkolhydratskost bara på grund av vikten även fast det var pga det som jag startade från början. Jag äter det för att jag mår bra av det!
 
Nu kör vi!

KOMMENTARER:

  • Gunilla säger:
    2013-01-06 | 17:32:38

    Lycka till

    Svar: Tack! :)
    Marlene Johansson

Kommentera inlägget här: